top



Laser TAG - informacje ogólne



Każdy z graczy wyposażony zostaje w kamizelkę połączoną z bronią. Zarówno w broni jak i kamizelce umieszczone są czujniki które reagują na strzały przeciwnika. W trakcie gry wszystko świeci oraz wydaje dźwięki i komunikaty głosowe stosowne do aktualnej czynności. Każdy z trafionych graczy zostaje o tym poinformowany specjalnym komunikatem dźwiękowym „You are hit”, następnie pozostaje nieaktywny przez kilka sekund. Jeżeli wybrana została opcja gry z limitowaną ilością żyć a utracone życie było właśnie ostatnim, wówczas pojawi się dodatkowy komunikat – „You are dead”. W wariancie gry DeathMatch komunikat ten jest jednoznaczny z końcem gry dla danego gracza, w pozostałych przypadkach pojawi się kolejny komunikat – „Recharge” który informuje o konieczności udania się do stacji doładowań. Komunikat taki pojawia się również w trakcie gier z limitowaną ilością amunicji, po wystrzeleniu przez gracza ostatniego lasera. Laserowa Arena LASER GAME w swojej ofercie proponuje różnego rodzaju scenariusze gier. O rodzaju rozgrywki decydują gracze dopasowując go do swoich upodobań oraz poziomu zaawansowania. Standardowo każda z gier trwa 20 minut + 10 minutowe szkolenie.

Rechargery – lub inaczej bazy czy stacje doładowań, podstawowy element areny wykorzystywany w scenariuszach gier kiedy ilość żyć lub amunicji jest limitowana. Kiedy gracz zużywa całą przydzieloną mu ilość żyć lub amunicji jego kamizelka sygnalizuje to komunikatem „Recharge”, należy wówczas udać się do bazy w celu uzupełnienia zapasów. Uwaga !!!!! doładowanie jest możliwe tylko w wypadku całkowitego wykorzystania żyć lub amunicji, nie jest możliwe tzw. uzupełnianie zapasów w trakcie. Na arenie mogą znajdować się bazy przeznaczone tylko i wyłącznie dla wybranej drużyny oraz bazy uniwersalne. Doładowanie następuje samoczynnie kiedy gracz wejdzie do bazy.

Bomby – jak sama nazwa wskazuje jest to element gry nastawiony wrogo do każdego gracza. Kontakt gracza z bombą wpływa ujemnie na jego punktację i w zależności od scenariusza gry może również wiązać się z koniecznością wizyty w bazie celem odnowienia żyć. Na naszych arenach mamy zarówno bomby które aktywują się czasowo (mogą ostrzegać lub nie) , bomby odpalane zdalnym przyciskiem jak i takie które odpalamy strzałem. Kiedy gracz zostaje postrzelony przez minę pojawia się komunikat – „Hit by mine, you are dead” . W przypadku gier z limitowaną ilością żyć po każdym postrzeleniu przez minę należy udać się do stacji doładowań, bez względu na to ile żyć gracz posiadał przed kontaktem z miną. W grach z nieograniczona ilością żyć nastąpi tzw. „Auto recharge” i po paru sekundach gracz odzyska swoja aktywność.

Granaty - każdy gracz oprócz standardowej opcji strzału może odpalić tzw. granat (za pomocą broni), różnica pomiędzy standardowym strzałem a granatem polega na nieco większym zasięgu jaki ma granat. Uwaga, trafienie przeciwnika granatem zabiera mu większą ilość żyć i punktów niż w przypadku standardowego trafienia, osoba odpalająca granat nie zdobywa jednakże za to żadnych punktów. W opcji z limitowaną ilością amunicji granat charakteryzuje się zwykle większym zużyciem amunicji, ilość użyć granatu nie jest limitowana, należy jednak zachować odpowiednie przerwy pomiędzy jego użyciami. O sposobie użycia granatu informujemy swoich graczy podczas szkoleń.



Galeria Echo

Swiętokrzyska 20
Kielce


Tel. kom. 662 687 719

Godziny otwarcia:
Pon - Sob: 10 - 21
Niedziela: 10 - 20



Wyœwietl większą mapę

top